Innledning
Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av behandlingstjenester og gavekort fra Drammen Hudklinikk AS via nettsiden drammenhud.no.
Ved å bestille via vår nettbutikk bekrefter du at du har lest og akseptert disse vilkårene.
2. Partene
Selger: Drammen Hudklinikk AS
Org.nr: 914 962 390
Adresse: Schwenkegata 11, 3015 Drammen
E-post: post@drammenhud.no
Telefon: 951 04 526
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen.
3. Priser
Alle priser er i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift der dette er aktuelt. Vi tar forbehold om skrivefeil og prisendringer.
4. Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende når bestillingen er bekreftet på skjerm og/eller per e-post fra oss.
5. Betaling
Betaling kan gjøres med Vipps (og eventuelt andre oppgitte betalingsløsninger som Stripe eller PayPal). Beløpet reserveres eller trekkes når bestillingen bekreftes. Kvittering sendes på e-post.
6. Levering
Gavekort: Leveres digitalt til oppgitt e-postadresse umiddelbart og senest innen 1 virkedag etter kjøp.
Tjenester/behandlinger: Levering skjer ved at tjenesten utføres i klinikken på avtalt tidspunkt. Timebekreftelse sendes på e-post eller SMS.
7. Forsinkelse
Ved forsinkelse vil du få beskjed så snart som mulig og få ny leverings- eller timetid. Du kan heve kjøpet ved vesentlig forsinkelse.
8. Angrerett
Du har 14 dagers angrerett fra dagen etter mottatt gavekort eller avtaleinngåelse for tjenesten, i tråd med angrerettloven.
Unntak for tjenester:
Angreretten gjelder ikke for behandlinger som er fullt utført. Dersom du uttrykkelig samtykker til at tjenesten påbegynnes før utløpet av angrerettfristen og erkjenner at angreretten da kan gå tapt, kan angreretten bortfalle for den delen som er levert.
Slik bruker du angreretten:
Gi oss en klar melding på e-post til post@drammenhud.no innen fristen. Bruk gjerne angrerettskjemaet fra Forbrukerrådet/Forbrukertilsynet.
Tilbakebetaling:
Ved gyldig angrerett refunderes beløpet innen 14 dager. For tjenester som helt eller delvis er levert før angrefristen utløper etter ditt samtykke, kan vi kreve forholdsmessig betaling.
9. Ombooking og avbestilling av time
Time kan ombookes eller kanselleres kostnadsfritt inntil 24 timer før avtalt tid, med mindre annet fremgår av timebekreftelsen. Uteblivelse eller sen avbestilling kan belastes i henhold til klinikkens satser.
10. Mangel ved tjenesten – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Hvis du mener det foreligger en mangel, kontakt oss innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget. Reklamasjon fremsettes skriftlig til post@drammenhud.no eller på telefon 951 04 526. Vi vil vurdere retting, omlevering eller prisavslag der vilkårene er oppfylt. For tjenester gjelder alminnelige reklamasjonsregler; kravet må fremmes innen rimelig tid og senest innen 2 år når ikke lengre frist følger av ufravikelig lov.
11. Personvern
Vi behandler personopplysninger i tråd med gjeldende regelverk. Se vår personvernerklæring for detaljer.
12. Sikkerhet
Betaling skjer via anerkjent betalingsformidler. Vi lagrer ikke kortdata.
13. Kundeservice
Kontakt oss på post@drammenhud.no eller 951 04 526 ved spørsmål om bestilling, angrerett eller reklamasjon.
14. Konfliktløsning
Tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukertilsynet eller Forbrukerklageutvalget. Saker behandles etter norsk rett.
Hos Drammen Hud-, Kropp- og Fotpleie får du utført ulike ansiktsbehandlinger, massasje, farging av vipper og bryn samt voksing og fotpleie.
Unn deg noe ekstra i hverdagen. Bestill en time hos oss!
Mandag – fredag: fra kl. 10
Kveldsåpent: 1-2 dager i uka
Ta kontakt for spørsmål ang. kveldstime.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen, analysere trafikk og tilpasse annonsering. Noen cookies er nødvendige for at nettsiden skal fungere, mens andre brukes til analyse og markedsføring.
Første gang du besøker nettsiden, ber vi om ditt samtykke til bruk av ikke-nødvendige cookies. Du kan når som helst endre dine cookie-innstillinger via cookies knapp som står fast neders til venstre hjørne.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjeldende lover og regler.