Salgsbetingelser

Innledning

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av behandlingstjenester og gavekort fra Drammen Hudklinikk AS via nettsiden drammenhud.no.

Ved å bestille via vår nettbutikk bekrefter du at du har lest og akseptert disse vilkårene.


2. Partene

Selger: Drammen Hudklinikk AS

Org.nr: 914 962 390

Adresse: Schwenkegata 11, 3015 Drammen

E-post: post@drammenhud.no

Telefon: 951 04 526

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen.


3. Priser

Alle priser er i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift der dette er aktuelt. Vi tar forbehold om skrivefeil og prisendringer.


4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende når bestillingen er bekreftet på skjerm og/eller per e-post fra oss.


5. Betaling

Betaling kan gjøres med Vipps (og eventuelt andre oppgitte betalingsløsninger som Stripe eller PayPal). Beløpet reserveres eller trekkes når bestillingen bekreftes. Kvittering sendes på e-post.


6. Levering

  • Gavekort: Leveres digitalt til oppgitt e-postadresse umiddelbart og senest innen 1 virkedag etter kjøp.

  • Tjenester/behandlinger: Levering skjer ved at tjenesten utføres i klinikken på avtalt tidspunkt. Timebekreftelse sendes på e-post eller SMS.


7. Forsinkelse

Ved forsinkelse vil du få beskjed så snart som mulig og få ny leverings- eller timetid. Du kan heve kjøpet ved vesentlig forsinkelse.


8. Angrerett

Du har 14 dagers angrerett fra dagen etter mottatt gavekort eller avtaleinngåelse for tjenesten, i tråd med angrerettloven.

Unntak for tjenester:

Angreretten gjelder ikke for behandlinger som er fullt utført. Dersom du uttrykkelig samtykker til at tjenesten påbegynnes før utløpet av angrerettfristen og erkjenner at angreretten da kan gå tapt, kan angreretten bortfalle for den delen som er levert.

Slik bruker du angreretten:

Gi oss en klar melding på e-post til post@drammenhud.no innen fristen. Bruk gjerne angrerettskjemaet fra Forbrukerrådet/Forbrukertilsynet.

Tilbakebetaling:

Ved gyldig angrerett refunderes beløpet innen 14 dager. For tjenester som helt eller delvis er levert før angrefristen utløper etter ditt samtykke, kan vi kreve forholdsmessig betaling.


9. Ombooking og avbestilling av time

Time kan ombookes eller kanselleres kostnadsfritt inntil 24 timer før avtalt tid, med mindre annet fremgår av timebekreftelsen. Uteblivelse eller sen avbestilling kan belastes i henhold til klinikkens satser.


10. Mangel ved tjenesten – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis du mener det foreligger en mangel, kontakt oss innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget. Reklamasjon fremsettes skriftlig til post@drammenhud.no eller på telefon 951 04 526. Vi vil vurdere retting, omlevering eller prisavslag der vilkårene er oppfylt. For tjenester gjelder alminnelige reklamasjonsregler; kravet må fremmes innen rimelig tid og senest innen 2 år når ikke lengre frist følger av ufravikelig lov.


11. Personvern

Vi behandler personopplysninger i tråd med gjeldende regelverk. Se vår personvernerklæring for detaljer.


12. Sikkerhet

Betaling skjer via anerkjent betalingsformidler. Vi lagrer ikke kortdata.


13. Kundeservice

Kontakt oss på post@drammenhud.no eller 951 04 526 ved spørsmål om bestilling, angrerett eller reklamasjon.


14. Konfliktløsning

Tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukertilsynet eller Forbrukerklageutvalget. Saker behandles etter norsk rett.

Denne nettsiden bruker cookies

Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies